.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تایید سقف پروازي ايرباس براي فرودگاه رامسر

رئيس هيئت مديره و مديرعامل شركت مادر تخصصي فرودگاه‌هاي كشور گفت: سقف پروازي ايرباس براي فرودگاه رامسر تاييد شد. 

محسن اسماعيلي در حاشيه بازديد از روند پيشرفت فيزيكي پروژه احداث باند فرودگاه رامسر در جمع خبرنگاران افزود: مازندران با دارابودن سه فرودگاه فعال از جمله استان‌هاي شاخص در زمينه ترانزيت هوايي است.
وي اظهار داشت: با توجه ويژه‌اي كه در سفرهاي استاني هيئت دولت به فرودگاه رامسر شده، فعاليت‌هاي بسيار خوبي در زمينه عمراني در اين فرودگاه در حال انجام است.
مديرعامل شركت مادر تخصصي فرودگاه‌هاي كشور با اشاره به اينكه اين فرودگاه از ظرفيت گردشگري برخورداراست، ادامه داد: با كامل‌شدن تجهيزات جانبي اين فرودگاه مي‌توان حضور گسترده‌تر توريسم داخلي و خارجي را شاهد باشيم.
وي با بيان اينكه 54 فرودگاه فعال در سراسر كشور وجود دارد، تصريح كرد: فرودگاه رامسر از جمله فرودگاه‌هايي است كه مورد توجه رئيس جمهور است و در سال گذشته 200 ميليارد ريال براي آن اعتبار تخصيص داده شده است كه بيش از 70 درصد آن براي انجام عمليات عمراني و اجرايي تحويل مسئولان ذيربط داده شده است.
مديرعامل شركت مادر تخصصي فرودگاه‌هاي كشور با اشاره به اينكه در سال جاري با توجه به نگاه ويژه دولت به توسعه فرودگاه رامسر خاطرنشان كرد: همچنين حدود 400 ميليارد ريال اعتبار براي تامين تجهيزات ناوبري، حفاظتي، سالن ترانزيت، ترمينال مسافربري و... در نظر گرفته شده است كه اميدواريم با اختصاص اين اعتبار ملي در آينده نزديك شاهد افتتاح فرودگاه بين‌المللي رامسر باشيم.
اسماعيلي همچنين از افزايش سقف پروازي فرودگاه رامسر خبر داد و بيان داشت: سقف پروازي ايرباس براي اين فرودگاه تاييد شده است ولي با توجه به بازديد رئيس دفتر رئيس جمهور و تاكيدات وي قرار بر اين شد تا سقف پروازي اين فرودگاه افزايش يابد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.